Τα παιδιά δημιουργούν, αφιερώνουν και χαρίζουν στις μαμάδες...!!!!!!

6:34 π.μ. Edit This 2 Comments »
(ΚΛΑΣΣΙΚΟ)
Δημιούργησαν ένα λουλούδι (από χαρτοπετσέτα και σύρμα πίπας) και πάνω σε αυτό τοποθέτησαν την κάρτα τους σε σχήμα φύλλου - καρδιάς!
Απένειμαν το Βραβείο της Καλύτερης Μαμάς και έγραψαν γι΄ αυτή ένα ποίημα....!!!


ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ


Αγαπώ τη μαμά
και της στέλνω πολλά φιλιά,
αγαπώ τη μαμά
γιατί με παίρνει αγκαλιά.

Η μαμά μου με βοηθάει
στις δύσκολες δουλειές,
και είναι πάντα δίπλα μου
στις λύπες, στις χαρές.

Στην καρδιά μου σ’ έχω πάντα
μανούλα μου γλυκιά και
δεν θα σε στεναχωρήσω,
στο υπόσχομαι αληθινά.








(ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

Τα παιδιά δημιούργησαν ένα λουλούδι από χαρτόνι με τη φωτογραφία τους στο κέντρο, απένειμαν το Βραβείο της Καλύτερης Μαμάς και αφιέρωσαν την καλύτερη ζωγραφιά τους...!!!!


(ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ)
Και στα δύο τμήματα διαβάστηκε η ιστορία που βρίσκεται στο παρακάτω βίντεο και συζητήθηκε μαζί με τα παιδιά, εκφράζοντας το καθένα τα συναισθήματά του. Στο ολοήμερο τμήμα, με αφορμή την ιστορία αυτή, τα παιδιά έφτιαξαν μια καρδιά από χαρτόνι πάνω στην οποία εκφράζουν με λόγια τα συναισθήματά τους! Η νηπιαγωγός είχε το ρόλο του γραφέα και τα νήπια υπέγραψαν τα λόγια που είπαν!





2 σχόλια:

hlias68 είπε...

Ωραίες εργασίες κάνατε για την γιορτή της μητέρας. Ελπίζω να μυρίζουν υπέροχα όπως υπέροχα είναι και τα λουλούδια....

Βασιλική είπε...

Η ιστοσελίδα είναι πολύ ωραία.
Μπράβο κορίτσια, συγχαρητήρια.